Emelie Selimovic

Direktlänk till inlägg 4 mars 2011

Med kompis.

Av Emelie selimovic - 4 mars 2011 16:47

HejHej. 


Nu är jag med Marri. Min bästis. hon har gjort en design till mig.

Innan det så var vi hos henne o åt mat.   

Hejdå bloggar kanske senare.


 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Emelie selimovic - 6 april 2011 18:43

Vet att det har vart en dålig uppdatering .    Men så ska det inte bli nu .      Nu kollar jag på tv och sitter vid dator! Har precis ätit, och det var inte så gott .   Idag efter skolan när jag gick hem . Så gick jag hem med Milli oc...

Av Emelie selimovic - 6 april 2011 18:43

Vet att det har vart en dålig uppdatering .    Men så ska det inte bli nu .      Nu kollar jag på tv och sitter vid dator! Har precis ätit, och det var inte så gott .   Idag efter skolan när jag gick hem . Så gick jag hem med Milli oc...

Av Emelie selimovic - 6 april 2011 18:43

Vet att det har vart en dålig uppdatering .    Men så ska det inte bli nu .      Nu kollar jag på tv och sitter vid dator! Har precis ätit, och det var inte så gott .   Idag efter skolan när jag gick hem . Så gick jag hem med Milli oc...

Av Emelie selimovic - 6 mars 2011 16:28


HejHej. Har just ätit. Innan det så tittade jag på film.    Nu är jag inne på datan o lyssnar på musik o bloggar !!! Tittar också på tv.   Följde alldrig med min lillebror. Orkade inte hade ju ont i magen. Jag har inte gjort så mycket idag....

Av Emelie selimovic - 6 mars 2011 11:38


Hejsan svejsan. Vaknade vid 10 tiden.    Har ätit lite frukost !! Nu tittar jag på tv. Det är inte så mycket på tv nu..    När jag hade ätit så fick jag ont i magen.    Idag ska jag vara hemma, men min lillebror ska ha en tränings match. Och ...

Presentation


Hej emelie här.
kolla gärnain min andra blogg: piinkgirls.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards