Emelie Selimovic

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Emelie selimovic - 4 mars 2011 17:38

HejHej. Emelie här   Nu är jag med Marri. Vi har vart hos henne.   

Nu kollar vi på olika bloggar, bloggplatsen. snart ska vi titta på big brother på datan.


På sportlovet har jag vart med kompisar, vart hemma, vart hos min mormor o morfar och så har jag bowlat.     


Idag är det ju fredag !! Och då är det fredagsmys. Man äter godis o sånt.   

Men jag får inte äta godis..  För att jag har fott en slaks tandställning.


Kolla gärna in mina andra bloggar:

1. www.piinkgirls.blogg.se

2. www.emmy-marri.bloggplatsen.se


Hejdå Puss o Kram   


  

Av Emelie selimovic - 4 mars 2011 16:47

HejHej. 


Nu är jag med Marri. Min bästis. hon har gjort en design till mig.

Innan det så var vi hos henne o åt mat.   

Hejdå bloggar kanske senare.


Av Emelie selimovic - 4 mars 2011 15:18

 HejHej. 


Jag heter då Emelie. Jag är 12år. Älskar att spela basket o vara med kompisar   

Mina favorit färger är: Rosa, Savart, Turkos o Lila.

Jag har en mamma, pappa o en lillebror.

Jag har inga djur, men har haft. 

Jag har fyra bästisar o super många kompisar.

Har en annan blogg: www.piinkgirls.blogg.se

Kommer blogga sen. Min kompis ska bara fixa min desing.

Hejdå ha det bra tills dess !!


   Detta är jag    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej emelie här.
kolla gärnain min andra blogg: piinkgirls.blogg.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards